Prednosti poslovne programske opreme

Poslovna programska rešitev (ERP-Enterprise resource planning) je orodje za upravljanje  poslovanja v podjetju ali ustanovi. Namen orodja je olajšati izvajanja poslovanih procesov, dvig storilnosti zaposlenih in spremljanje rezultatov dela in poslovanja.

Poslovna programska oprema obsega področja vodenja projektov, upravljanja vseh dogodkov in nalog v podjetju, obvladovanje prodajnih aktivnosti, nabavni procesi, proizvodne naloge, negovanje odnosov do kupcev in dobaviteljev, ter analitične funkcije za lažje odločanje managementa.

Kaj je pomembno?

Prvi korak je pravilna zasnova programa. Pregleden in enostaven uporabniški vmesnik, kot hitrost pretoka informacij in hiter dostop do ključnih funkcij je le nekaj ključnih točk sodobnega informacijskega sistema.

Zasnova poslovne programske rešitve

Spletni vmesnik v kombinaciji z namenskimi app programi je po našem mnenju najbolj univerzalna rešitev, saj uporabnik ni vezan na platformo strojne opreme.

Dodatek API (application programming interface) pa omogoča povezavo z katerokoli drugo programsko rešitvijo.

Uporabniški vmesnik

Uporabniški vmesnik je pomembna slika uporabnika programske rešitve. Pregleden prikaz podatkov, personalizacija pogleda in dostop do funkcionalnosti z hitrimi tipkami, uporaba vmesnika z prsti na dotičnih ekranih in možnost vpogleda na pametnih telefonih in napravah so osnova za izjemne učinke pri delu z poslovno programsko opremo.

Happiness is like pissing your pants.
Everyone can see it but only you can feel its warmth. (Daniel White)

Merljivi prihranki

Prihranki uporabe poslovne programske opreme so lahko tudi dejansko merljivi.

Izdelava dokumenta z samo nekaj pritiski ali kliki, medsebojna povezanost različnih dokumentov, integracija z DMS (dokumentnim sistemom), personalizacija prikaza podatkov na namizju, API povezave z ostalimi sistemi partnerjev, so ključne točke za najvišjo obliko optimizacije poslovanja podjetja.

Primer podjetja:

Imamo podjetje katero zabeleži dnevno 10 naročil kupec, izda dnevno 20 računov in z njimi 60 povezanih dokumentov (dobavnice, delovni nalogi, naročilnice). Predpostavljamo da je potrebno za vsako naročilo obdelati in shraniti prejeto naročilnico, zavesti naročilo iz predhodno poslane ponudbe, naročiti manjkajoče blago pri dobaviteljih, spremljati prejem blaga, pravilno razporediti blago za kupca, manipulirati z zalogo, predati v podpis dobavnico ob dostavi, ter končno obračunati naročilo z vsemi spremnimi dokumenti. Na koncu seveda sledi arhiv vseh dokumentov.

V grobem lahko poslovanje razdelimo na sledeče procese:

  1. Nabavni proces
  2. Prodajni proces
  3. Proizvodni proces
  4. Servisni proces
  5. Proces vodenja projekta
  6. Kontrolni proces

Izračun prihrankov

Z raziskavami je bilo ugotovljeno, da povprečno zaposleni 60% svojega časa potrebuje za iskanje informacij.

Z pravim orodjem in rešitvijo lahko prihranimo do 25% njegovega časa, kar predstavlja glede na povprečno SI bruto plačo in v povprečju le 10% prihranku:

Dnevni prihranek na zaposlenega: 11,20 EUR (10 zaposlenih – 112,00 EUR)

Tedenski prihranek na zaposlenega: 56,00 EUR (10 zaposlenih – 560,00 EUR)

Letni prihranek na zaposlenega: 2.464,00 EUR (10 zaposlenih – 24.640,00 EUR)

Zaključek

Že hiter pogled na številke nam pove, da je investiranje v dobro rešitev smiselno!

„Majhne stvari naredijo stvari perfektne, toda perfekcija ni majhna stvar“ (Sir Henry Royce)”

Naše programske rešitve

  • API VMESNIK

    API konektor za povezavo z katerokoli rešitvijo ali podatkovno bazo. Preko vmesnika lahko komuniciramo, beremo ali zapisujemo želene podatke. Najpogostejša je povezava z DMS ali b2b rešitvami.

  • KONSIGNACIJA

    Vodenje konsignacijskih skladišč je lahko pregledno in enostavno. Povezava z dejanskimi skladišči poslovanja na enostaven način omogoča prenose blaga. Dodana evidenca konsignacijskih izdaj in prejemov.

  • SERVISNA DEJAVNOST

    Programski modul za celovito podporo servisni dejavnosti. Sistem zagotavlja popolno sledljivost naročil in popravil naprav, ter mehanizem za izvajanje poprodajnih in garancijskih aktivnosti. Servisna zgodovina popravil in naročil.

  • GOTOVINSKO POSLOVANJE

    Enostavna gotovinska davčna blagajna z hitrimi gumbi za enostavno delo. V povezavi z ostalimi moduli omogoča uvoz dokumentov in vodenje izdaje blaga po serijskih številkah. Pripravljena na ePoslovanje.

  • ORGANIZATOR NALOG

    Nadzor in upravljanje vseh ključnih nalog podjetja in naročil kupcev je eden največjih izzivov podjetij. Pravi pomočnik vam močno olajša poslovanje. Z njim imate vedno pregled nad vsemi nalogami in naročili kupcev.

  • TRGOVINSKA DEJAVNOST

    Vsebuje ERP in del CRM-ja, materialno poslovanje, medskladiščno poslovanje in naročanje blaga z izdelavo rezervacij. Izdelava ponudb, avansni računi in interna poraba sta še dodatni funkcionalnosti modula.

  • KNJIGA POŠTE

    Pregled nad vsemi prejetimi in poslanimi dokumenti je pomemben pomočnik poslovanja vsakega podjetja. Pomočnik vam pomaga tudi pri plačilih z kreiranjem UPN nalogov in vodenjem plačil prejetih računov.

  • EVIDENCE IN KONTROLA

    Izvajanje periodičnih in posamičnih nalog zaposlenih in zunanjih izvajalcev je lahko enostavno z pravim orodjem. Na mestih merjenja pa obiskovalcem lahko omogočimo ocenjevanje določenih parametrov in prejemanje naših promocij.

  • PROIZVODNJA

    Poslovna programska oprema za upravljanje proizvodnih nalog. Tehnologija izdelka z kosovnico pomaga stroškovno in plansko razdeliti posamezne faze proizvodnje, katere kontroliramo z prenosnimi napravami.

  • E POSLOVANJE

    Brezpapirno poslovanje je temelj sodobnega poslovanja. Brez nepotrebnega zapravljanja časa za iskanje informacij vam lahko prihrani stroške in dviga storilnost podjetja. Povezuje lahko vse module.

  • VODENJE PROJEKTOV

    Enostavno vodenje projektnih nalog, nadzor nad stroški in prihodki projekta, ter kontrola in upravljanje človeških virov na projektu. Dodatno lahko vodimo medsebojno komunikacijo in zapiske projekta.

  • ODNOSI Z KUPCI

    Odnosi z kupci so poglavitno orodje za uspešno upravljanje relacije do naših partnerjev. Pregled nad izvajanji naših aktivnosti do kupca in dostop do dokumentov poslovanja je nujno za uspešno poslovanje.