Kontrola izvajanja nalog projekta je lahko časovno potratna, kot tudi nepregledna in neustrezna.

Izvajalce na enak imenovalec

Izvajalcem lahko podamo naloge preko spletnega portala z rokovnikom in navodili.

Vsak posamezni izvajalec si prenese brezplačno app aplikacijo na telefon (android ali iOS) od nadzornika pa prejme uporabniško ime (mail) na katerega prejme povezavo za generiranje gesla. V app aplikacijo ob prvi prijavi vnese uporabniško ime in geslo ter začne z beleženjem aktivnosti.

Preprosta uporaba izvajalca

Izvajalec s telefonom v aplikaciji izbere začetek dela (ročno ali z skeniranjem QR kode) in s tem zabeleži aktivnost. Telefon samodejno pobere začetno GPS lokacijo. Uporabniku lahko predhodno vsilimo fotografiranje situacije. Uporabnik lahko med izvajanjem naloge poda pripombe, dodaja slike, beleži porabo dogovorjenih artiklov in prejema obvestila od nadzornika.

API vmesnik

Preko API vmesnika se lahko podatki izmenjuje med spletnim portalom in vašo ERP rešitvijo.

Poročila in statistike

Nadzornik lahko stalno pregleduje statistko aktivnosti in si jo izvozi v xls. obliki. Poleg tega lahko prejema personalizirana avtomatična poročila o aktivnostih.

PRIMERI PRAKSE EVIDENC IN KONTROLE NALOG