SERVISNA DEJAVNOST

30-dnevni brezplačni preizkus

dotBusiness SERVIS

je primeren za podjetja, katerih primarna ali dodatna dejavnost je servis naprav, vozil in drugih produktov. Poleg tega pa je potrebno izvajati poprodajne aktivnosti oziroma oskrbo z rezervnimi deli in potrošnim materialom.

Sistem vam omogoča konkurenčno vodenje servisnih nalogov za popravila naprav (telefoni, tiskalniki, kopirni stroji, računalniki, vrtno orodje, gospodinjski aparati, hladilniki, avtomobili, kolesa, …), in za izvajanje garancijskih in izvengarancijskih aktivnosti.

Umetnost je zagotoviti stranki popolno uslugo. S pravim sistemom imam vedno na voljo celotno zgodovino popravil, zahtev in pripomb strank, ter akcijskih popravil na napravah.

Modul servis zajema sledeče funkcionalnosti:

  • organizator servisnih nalog,
  • delovni nalogi,
  • vodenje zgodovine naročil in opravil,
  • predloge dokumentov,
  • servisne akcije,
  • merjenje odzivnega časa,
  • statistika izvajanja nalog.

Informacijski sistem vam zagotovi popoln pregled nad zgodovino popravil naprav/vozil v garancijskem in izven garancijskem obdobju, vodeno po serijskih številkah.
Beleženje vseh vrst dogodkov je enostavno in pregledno tako za vodjo kot posamezne izvajalce.

Vsak zaposleni kot tudi vodstvo ima v vsakem trenutku vpogled na trenutno situacijo izvajanja nalog.
Za vsako nalogo je predviden tudi rok izvedbe in merjen odzivni čas.

Glede na to, da lahko zaposleni, vključno z vodjo servisa, preko sistema beležijo delovne naloge in naročila za porabljen material ima vodja vedno na voljo sveže podatke za celovito spremljanje vzdrževalnega in servisnega dela, vključno s porabljenim materialom, opravljenimi urami in drugimi stroški.

Povezava med dokumenti

Vsak dogodek, nalogo,  delovni nalog, oziroma celoten sklop dogodkov se lahko izvozi v poljuben dokument (dobavnica, račun, predračun, delovni nalog, …).

Pri projektnem vodenju lahko posamezen dogodek, nalogo ali delovni nalog povežemo z projektom.

S pomočjo DMS modula lahko dokument tudi prikličemo iz dokumentnega sistema v vpogled ali potrjevanje.

E-Poslovanje

S pomočjo dodatnega modula lahko proces podpisovanja nalogov kot tudi podpis sprejema naprav v servis izvajamo popolnoma v elektronski obliki. Arhiv in pregled in potrjevanje dokumentov pa se s pomočjo DMS modula izvaja v DMS sistemu Therefore.

Kaj je dodana vrednost paketa dotBusiness?

+ Stalen pregled nad nalogami in naročili servisa

+ Odzivni čas popravil in poprodajnih aktivnosti

+ Nadzor nad stroški servisa

+ Upravljanje virov servisa

+ Popolno Eposlovanje

+ Hitre funkcije in uporabniški vmesnik

 

Zanima nas predstavitev rešitve dotBusiness

Video predstavitev organizatorja nalog in enostavnega uporabniškega vmesnika.

Inovativne informacijske rešitve dotBusiness servis.

 

 

OSTALE REŠITVE


 

ZADNJI PRISPEVKI


14Jun 2019

Enostaven postopek evidentiranja fizičnih vpogledov v osebni podatek Za podjetje katero še ni prešlo na brezpapirno poslovanje je GDPR uredba otežila poslovanje, saj zahteva evidenco vpogledov in sprememb osebnih podatkov. Za take in podobne primere smo pripravili enostavno rešitev. Osebne podatke označimo z kodo Vsak osebni podatek opremimo z kodo in s tem poenostavimo izvajanje […]

11Jun 2019

Pri pobiranju smeti se soočamo z večimi problemi in sicer: Kako izvajati evidenco praznenja posameznih posod?Kako popisati napolnjenost posod na ekoloških otokih?Kako pridobiti povratno informacijo zadovoljstva uporabnikov?Kako si lahko uporabnik pridobi evidenco praznenja njegove posode?Kako obveščati uporabnika? Evidentiranje posod in ekoloških otokov Vse posode za določene odpadke opremimo z QR kodo. Ta je določena z […]