ODNOSI Z KUPCI

info

30-dnevni brezplačni preizkus

dotBusiness ODNOSI

je primeren za podjetja ali ustanove, katera želijo beležiti in upravljati vse aktivnosti do kupcev in potencialnih partnerjev. Na enem mestu vse informacije o dogovorih, nalogah in dokumentih partnerja.

Sistem vam omogoča konkurenčno vodenje odnosov z kupci in vodenje prodajnih kampanjskih aktivnosti.

Prava in resnična informacija ob pravem času na pravem mestu je ključna za uspeh podjetja.

Modul odnosi zajema sledeče funkcionalnosti:

  • beleženje aktivnosti do kupca,
  • zgodovina nalog za kupca,
  • zgodovina naročil kupca,
  • zgodovina dokumentov kupca,
  • marketing akcije,
  • dogovori,
  • beleženje daril.

Informacijski sistem vam zagotovi popoln pregled nad izvajanji aktivnosti do kupcev ali potencialnih partnerjev.

Ob obisku ima prodajnik na voljo vedno vse informacije dogovorov z partnerjem, ter zgodovino naročil in ostalih povezanih dokumentov.

Vodja lahko spremlja dnevne aktivnosti prodajalcev.

Povezava med dokumenti

Vsak dogodek, nalogo,  oziroma celoten sklop dogodkov se lahko izvozi v poljuben dokument (dobavnica, račun, predračun, delovni nalog, …).

Pri projektnem vodenju lahko posamezen dogodek, nalogo povežemo z projektom.

S pomočjo DMS modula lahko dokument tudi prikličemo iz dokumentnega sistema v vpogled ali potrjevanje.

E-Poslovanje

S pomočjo dodatnega modula lahko proces podpisovanja nalogov kot tudi podpis sprejema naprav v servis izvajamo popolnoma v elektronski obliki. Arhiv in pregled in potrjevanje dokumentov pa se s pomočjo DMS modula izvaja v DMS sistemu Therefore.

Kaj je dodana vrednost paketa dotBusiness?

+ Stalen pregled nad aktivnostmi do kupcev

+ zgodovina vseh dokumentov in naročil

+ marketing aktivnosti

+ popolno Eposlovanje

+ hitre funkcije in uporabniški vmesnik

 

Zanima nas predstavitev rešitve dotBusiness

Video predstavitev organizatorja nalog in enostavnega uporabniškega vmesnika.

Inovativne informacijske rešitve dotBusiness – odnosi.

 

 

OSTALE REŠITVE


 

ZADNJI PRISPEVKI


14Jun 2019

Enostaven postopek evidentiranja fizičnih vpogledov v osebni podatek Za podjetje katero še ni prešlo na brezpapirno poslovanje je GDPR uredba otežila poslovanje, saj zahteva evidenco vpogledov in sprememb osebnih podatkov. Za take in podobne primere smo pripravili enostavno rešitev. Osebne podatke označimo z kodo Vsak osebni podatek opremimo z kodo in s tem poenostavimo izvajanje […]

11Jun 2019

Pri pobiranju smeti se soočamo z večimi problemi in sicer: Kako izvajati evidenco praznenja posameznih posod?Kako popisati napolnjenost posod na ekoloških otokih?Kako pridobiti povratno informacijo zadovoljstva uporabnikov?Kako si lahko uporabnik pridobi evidenco praznenja njegove posode?Kako obveščati uporabnika? Evidentiranje posod in ekoloških otokov Vse posode za določene odpadke opremimo z QR kodo. Ta je določena z […]