ODNOSI Z KUPCI

info

30-dnevni brezplačni preizkus

dotBusiness ODNOSI

je primeren za podjetja ali ustanove, katera želijo beležiti in upravljati vse aktivnosti do kupcev in potencialnih partnerjev. Na enem mestu vse informacije o dogovorih, nalogah in dokumentih partnerja.

Sistem vam omogoča konkurenčno vodenje odnosov z kupci in vodenje prodajnih kampanjskih aktivnosti.

Prava in resnična informacija ob pravem času na pravem mestu je ključna za uspeh podjetja.

Modul odnosi zajema sledeče funkcionalnosti:

  • beleženje aktivnosti do kupca,
  • zgodovina nalog za kupca,
  • zgodovina naročil kupca,
  • zgodovina dokumentov kupca,
  • marketing akcije,
  • dogovori,
  • beleženje daril.

Informacijski sistem vam zagotovi popoln pregled nad izvajanji aktivnosti do kupcev ali potencialnih partnerjev.

Ob obisku ima prodajnik na voljo vedno vse informacije dogovorov z partnerjem, ter zgodovino naročil in ostalih povezanih dokumentov.

Vodja lahko spremlja dnevne aktivnosti prodajalcev.

Povezava med dokumenti

Vsak dogodek, nalogo,  oziroma celoten sklop dogodkov se lahko izvozi v poljuben dokument (dobavnica, račun, predračun, delovni nalog, …).

Pri projektnem vodenju lahko posamezen dogodek, nalogo povežemo z projektom.

S pomočjo DMS modula lahko dokument tudi prikličemo iz dokumentnega sistema v vpogled ali potrjevanje.

E-Poslovanje

S pomočjo dodatnega modula lahko proces podpisovanja nalogov kot tudi podpis sprejema naprav v servis izvajamo popolnoma v elektronski obliki. Arhiv in pregled in potrjevanje dokumentov pa se s pomočjo DMS modula izvaja v DMS sistemu Therefore.

Kaj je dodana vrednost paketa dotBusiness?

+ Stalen pregled nad aktivnostmi do kupcev

+ zgodovina vseh dokumentov in naročil

+ marketing aktivnosti

+ popolno Eposlovanje

+ hitre funkcije in uporabniški vmesnik

 

Zanima nas predstavitev rešitve dotBusiness

Video predstavitev organizatorja nalog in enostavnega uporabniškega vmesnika.

Inovativne informacijske rešitve dotBusiness – odnosi.

 

 

OSTALE REŠITVE


 

ZADNJI PRISPEVKI